7 تغییر در سبک زندگی برای سلامتی بیشتر - بهترین شیوه زندگی چیست؟ | سلامت

ناشر : دانلود مداحی

7 تغییر در سبک زندگی برای سلامتی بیشتر - بهترین شیوه زندگی چیست؟ | سلامت


مناسب و خوشایند نیست اگر بتوانیم یک روز بیدار شویم و تصمیم بگیریم یک برنامه کم شدن وزن را آغاز کنیم و دو هفته بعد، روش‌تر، سالم‌تر و شادتر باشیم ؟

البته که مناسب است، اما واقع‌گرایانه نیست.زندگی این‌طور پیش نمی‌رود و ما برای پایبند بودن به برنامه‌های‌مان مسئله داریم، مشغولیت‌های‌مان زیادتر از آن است که مجال ورزش کردن داشته باشیم، و تمام موانع زندگی درگیرمان می‌کند و در نهایت به تحلیل رفتن و ضعف و عدم موفقیت منتهی می‌شود.

اما اگر مهیا هستید که تغییر ایجاد نمایید، من هفت راه ساده به شما توصیه می‌کنم که با ایجاد تغییرات تدریجی شما را در مسیر مناسبترین بودن خودتان قرار می‌دهد.

  1. ذهن‌تان را تغییر دهید

زمانی صحبت از تناسب هیکل و غذا می‌شود، تمام ما می‌دانیم که ضروری است چه‌کار کنیم، اما همواره این دانش با عمل همراه نیست.تندرستی و سلامتی شما بایست در الویت برنامه‌های‌تان باشد.

برای ما خیلی عادی است که چیزهای دیگر را ارجح بدانیم و خودمان را به دورترین و پایین‌ترین بخش فهرست برنامه‌های‌مان تبعید کنیم، اما اگر سالم نباشیم و تمام کارها را به‌خاطر دیگران انجام دهیم، برای دیگران در دسترس و سالم و مهیا نخواهیم بود.

  1. دورنمای‌تان را تغییر دهید

چه‌قدر خودمان را از ورزش و غذا سالم منصرف کرده‌ایم ؟ این طرز فکر را متوقف نمایید که چه‌قدر سخت خواهد بود و چه‌قدر وقت خواهد برد، درعوض به این فکر نمایید زمانی انجامش دهید چه احساسی خواهید داشت و زمانی به هدفی دست نمایان نمایید چه خواهد شد.

همینطور بخوانید: چگونه هیکلی زیبا داشته باشیم
  1. تغییرات کوچک، مناسبتر از تغییرات بزرگ هستند

سعی ننمایید تمام زندگی‌تان را به یک باره متحول نمایید. در نوسان بودن و عدم ثبات و فکر کردن ” یا تمام چیز یا هیچ چیز “، شما را به نتایجی که انتظار دارید نمی‌رساند.

با این رویه یا درمیل کردن هله هوله افراط می‌نمایید یا کاملا سالم و تمیز می‌خورید، یا دیوانه‌وار ورزش می‌نمایید یا اصلا حرکت نمی‌نمایید. درعوض، یک‌بار در روز ورزش نمایید.ده دقیقه تمرین مناسبتر از تمرین نکردن است، میل کردن سالاد به‌جای ساندویچ، قادراست خلق عادات مختلف را آغاز کند و این بایست تبدیل به روش زندگی شود نه یک رفتار زودگذر.

تغییر در روش زندگی برای تندرستی

  1. لباس ورزشی بپوشید

اگر محیط و پیرامون‌تان را مهیا نمایید، آن‌چه که می‌خواهید اتفاق می‌افتد.تلاش نمایید لباس ورزشی‌تان را در طول روز بپوشید یا هر شب قبل از خواب آن‌را جلوی نظر بگذارید. این، قدم کوچکی است اما انتخاب عادات روش زندگی سالم را برای‌تان آسان می‌کند.

  1. درخانه خوراکی میل کنید

درخانه خوراکی میل کردن نه تنها به کنترل کالری یاری می‌کند بلکه استفاده نمک و شکر را هم تحت کنترل خواهید داشت و صرفه جویی هم می‌نمایید!

  1. تندرستی‌تان را جمعی نمایید

می‌توانید همان اندازه که بیرون از شهر با دوستان‌تان خوش می‌گذرانید، درخانه خودتان هم با آنان خوش باشید. دعوت از دوستان برای درست کردن خوراکی و خلق یک حادثه خانوادگی قادراست برای هرکسی عادات جدید و سالمی ایجاد کند.

  1. منتظر تغییرات بزرگ نباشید

شما قرار نیست ناگهان آغاز نمایید به تمام شب را دویدن. فیتنس و غذا نظیر هم هستند: بایست گام‌های کوچک بردارید، به این توجه ننمایید که چند کیلو بایست کم نمایید و بعد از سی روز بایست به چه نتیجه‌ای برسید، در عوض در وقت حال حاضر باشید.

موفقیت‌های هر روزه‌تان را جشن بگیرید، باارزش نیست بزرگ یا کوچک باشد. به آنچه که هستید افتخار نمایید و به تلاشی که برای رسیدن به تندرستی و سلامتی‌تان می‌نمایید ببالید.

از تمام باارزشتر، بایست درک نمایید که اگر با خود و بدن‌تان شاد و خشنود نیستید، تنها کسی هستید که می‌توانید برای تغییرش کاری انجام دهید. تا وقتی‌که واقعا عاشق خودتان نباشید و خودتان را در راس مسائل باارزش زندگی قرار ندهید، موفقیت‌هایی که کسب می‌نمایید خشنود‌تان نخواهد کرد.


نظر های خودتون را برای دانلود مداحی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد